Thursday, September 21, 2017

KERAJAAN DAP PULAU PINANG GAGAL MENJAGA RAKYAT

ini yang kita nak persoalkan. kita bukan persoal kuasa alam . bila hujan ada banjir . 

kerajaan pusat di bawah BN telah menyalurkan DANA PROJEK TEBATAN BANJIR kepada kerajaan DAP pulau pinang ... tetapi di mana dana itu pergi ???? 

ketua menteri pulau pinang paling celaka.. jangan jawab TIDAK TAHU...  

jangan kata kerajaan pusat BN anaktiri kepada pulau pinang .. 

#banjir #dapgagal 
#dapmenangrakyatberenang

5 comments:

Anonymous said...

Suatu masa dahulu ramai Singaporean chinese dtg ke PP dan disana mereka membuat amalan budaya dan tradisi mereka seperti pesta arak, berbogel dan lbgt. Akibat nya Allah menurunkan bala bencana banjir disana, kesian!!!!!

Anonymous said...

Bilamana Singaporean chinese mengamalkan budaya amalan Dan tradisi mereka seperti berbogel di PP, kerajaan dap seolah2 menutup sebelah mata dan hanya mengambil sikap sambil lewa untuk menegahnya. Itulah sebabnya Allan SWT turunkan bala banjir dan tanah runtuh, kesian penduduk PP!!!!!

Anonymous said...

Membenarkan Singaporean chinese berbogel dan lbgt di PP bermakna anda dap mengundang bala bencana dari Allah SWT. Banyak lagi bala bencana yg bakal berlaku dan mengeggarkan PP, anda tunggulah!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Tidakkah anda belajar dari sejarah kaum nabi Luth yg cintakan lbgt? Kaum SODOM which love to be SODOMIZED?????????

Anonymous said...

Kepada sesiapa yg dapat menulis dlm bahasa inggeris dgn baik sampaikan massage ini kepada Singaporean chinese!!! Kalau nak amalkan budaya bogel jgnlah dtg ke PP, anda mengundang bencana alam!!!! Lakukanlah sahaja disana, bukan kah Singapura negara demokrasi tulin first world standard! moden, softicated, terbuka dan open minded??? Kedatangan anda disini membuat onar hanya mengundang bencana alam!!!!!!

Related Posts with Thumbnails