Tuesday, November 26, 2013

ADUN PENANTI PKR AKAN LETAK JAWATAN...@dzainalabidin @NajibRazak

SELEPAS ADUN PKR dari Sabah meletak jawatan, semakin ramai pula pemimpin dalam pakatan terutama dalam PKR mendapat hidayah untuk sama-sama meletak jawatan dalam parti.

Maaf! Bukan letak jawatan sebagai ADUN, tetapi letak jawatan sebagai Ketua Wanita PKR Negeri Pulau Pinang. Perkara ini dikatakan disebabkan sikap Anwar yang kerap campur tangan dalam urustadbir PKR negeri yang beliau sendiri tidak dapat membuat keputusan dan hanya mengikut arahan dari Anwar sahaja.

Keputusan itu telah diumumkan dalam mesyuarat Wanita PKR Pusat yang dipengerusikan oleh ketuanya YB Zuraida Kamaruddin semalam.

Dengan perletakan jawatan yang disandang oleh YB Norlela Ariffin selama beberapa bulan selepas dipilih sebagai Adun Penanti, jawatan itu kini dikembalikan kepada bekas ketua wanita negeri, Norhayati Jaafar sehingga pemilihan pada 2014 nanti. sumber - JAWABERNAM

cerita ini memang dah panas sejak sekian lama. Adun penanti memang sedang menunggu masa saja nak letak jawatan sebagai Ahli Dewan Undangan Penanti, dari sumber dalaman mengatakan YB norlela akan meletak jawatan selepas sidang dun negeri pulau pinang yang di jadualkan bukan december ini.

bila terbaca pulak YB norlela meletak jawatan sebagai ketua wanita pkr pulau pinang ini memang telah di jangka kan sebagai tindakan pertama, dan tindakan seterusnya kita tunggu selepas sidang dun pulau pinang.

PRK Dun Penanti akan menyusur selepas PRK Sungai Limau.


- Posted using BlogPress from my iPad

0 comments:

Related Posts with Thumbnails