Tuesday, September 24, 2013

CALON EXCO PEMUDA "AYUH ANAK MUDA SATU MELAYU DAULAT ISLAM" @Khairykj @ahmadlutfi4EXCO @LokmanAdam @dzainalabidin #PemilihanUMNO2013 #ustazlutfi4exco

Calon Pemuda ini harus di beri perhatian oleh seluruh perwakilan pemuda untuk di beri mandat di dalam exco pemuda umno malaysia. di peringkat negeri pulau pinang calon ini lebih di kenali Ustaz Lutfi  memang sudah terbukti dalam kerja kerja politik bahkan  membantu calon calon pada piliharaya ke 13 yang lepas. 

dengan slogan AYUH anak muda 1Melayu Daulat Islam, ustaz lutfi ada memberi sedikit kata kata sebagai pembakar semangat anak muda. 

11Mei 1946 , 29 Ngo Melayu bersatu dibawah kepimpinan Dato Onn Jaafar menubuhkan Pertubuhan Kebangsaan Melayu Bersatu (UMNO) . Penyatuan orang Melayu dibawah payung UMNO kerana menentang Malayan UNION yang hendak menghapuskan Islam, Raja Melayu dan hak orang Melayu. Penerimaan Malayan Union bermakna rakyat Tanah Melayu bertuan Raja Kristian, apa masa depan aqidah umat islam sekiranya diterima dengan hati terbuka ?. 

Alhamdulilah pimpinan UMNO dengan prinsip perjuangan 1Melayu Daulat Islam Demi AQIDAH berjaya menyekat kemaraan kuasa besar British, penghinaan dan pencabulan maruah Islam, Raja Melayu ,dan hak orang Melayu . Kini PRU 13 dan masa depan seterusnya orang Melayu sekali lagi dihujani penghinaan dan pencabulan maruah Islam, raja Melayu dan hak orang Melayu dan UMNO sendiri. Obor perjuangan 1Melayu Daulat ISLAM mesti digema dan digegarkan semula terutama generasi muda yang bakal memimpin masa depan menghadapi cabaran, dugaan dan mendatang. 

Dalam Istiqamah pejuang, 2 pegangan nilai terpenting adalah keyakinan perjuangan parti dan ketinggian semangat perjuangan. Ayuh anak muda... 1Melayu Daulat Islam mesti dipasak kukuh , maka dengan pengalaman ilmu, pengalaman politik dan kerjaya yang Allah swt anugerahkan ini, rasa pertanggungjawaban yang tinggi melalui kepimpinan muda ingin dikongsi untuk membina kembali pejuang2 muda memahami, menghayati dan mengerjakan amal soleh demi survival agama, bangsa, tanahair dan parti UMNO. #AHMADLUTFI4EXCO 

PENGALAMAN POLITIK
Ketua Penerangan Pemuda Cawangan Seri Pengkalan
Ketua Penerangan BAHAGIAN BUKIT MERTAJAM
Timbalan Pengerusi Biro Agama UMNO PPINANG
AJK Biro Penerangan UMNO PPINANG
AJK Biro Keahlian dan Daftar Pemilih UMNO PPINANG
AJK Biro Latihan UMNO PPINANG
AJK Biro Pemikir dan Proffessional UMNO PPINANG 
AJK Biro WARROOM UMNO PPINANG

PENGALAMAN KERJAYA
Penolong Pengarah BTN JPM
Timbalan Pengarah BTN ,JPM PPINANG
PENGARAH JABATAN HAL EHWAL KHAS(JASA) PPINANG 

BA (HONS) Pengajian Islam (Dakwah dan Kepimpinan) UKM


0 comments:

Related Posts with Thumbnails