Saturday, April 15, 2017

AKU YANG DAPAT. HANG YANG PANAS #respectmypm #sayabanggasokongPM

aku mempunyai prinsip macam nie. hang buat kerja hang. aku buat kerja aku. 

jangan dok perdajai dan perlekeh orang. 

apa hang dapat itu hak hang. apa aku dapat itu hak aku. 

masa hang tengok aku terkapai kapai sorang diri mencari sponsor dan akhirnya aku beli sendiri. hang diam je pun. sekarang bila aku dah dapat baru satu . lagi sekali baru satu.  dah hang melompat .  hahahahahaah 

elok laaa tu dari tahun 2008 aku dah menulis. tahun 2017 baru orang nak bagi sedikit penghargaan. apa lah salahnya kan kan kan....   jgn membebel laaa.. .  

aku selfie sebab aku nak lepas geram dapat hangphone baru ....samsung A9 pro6 tu... gambar yang jelas . 32GB. selfie sampai termuntah ... 

terima kasih team PMO dan mykmu 

#respectMyPM
#tibaiPMkamitibaibalik
#UMNO71

0 comments:

Related Posts with Thumbnails