Friday, November 28, 2014

UNSUR KEASLIAN KEPIMPINAN YANG DITUNTUT OLEH RAKYAT - WAKIL PERHUBUNGAN UMNO NEGERI PULAU PINANG #PAU2014 @dzainalabidin @reezalmerican @NajibRazak @aidiroslan

Sekarang wakil pulau pinang Dato Zaidi Ketua UMNO bahagian Permatang Pauh berbahas berjaya menarik perhatian para perwakilan yang ada dalam dewan.

Umno perlukan revolusi mental, asli dalam perjuangan, kembali pada landasan sebenar. Mesti menjadi juara dalam berjuang untuk rakyat. Tidak boleh kata tidak melayu hari ini lebih baik dari dulu, apa yang melayu perolehi adalah kerana pejuangan umno dan bn. UMNO mesti kembali keaslian dalam apa saja yang hendak di buat,

Wakil pulau pinang mengambil contoh presiden jokovi, perwatakan authentic nya berjaya meraih sokongan rakyat indonesia, tidak perlu berlakon.

Tak lupa juga Dato zaidi membawa masalah pembangunan tanah TUDM yang tidak langsung membawa keuntungan orang melayu dan geopolitik setempat, mohon presiden umno untuk membuat keputusan, di percayai kalau pembangunan itu tetap di teruskan malapetaka akan melanda orang melayu di pulau pinang.

Dalam ucapan pembahasan wakil pulau pinang tadi sempat juga lah beliau menghentam kerajaan DAP pulau pinang. DAP sebenarnya tidak berasa terancam dengan parti GERAKAN dan MCA . BN tidak akan boleh menang di sana jika orang cina menolak BN. Corak pemerintahan ketua menteri DAP begitu angkuh.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails