Wednesday, July 2, 2014

PROGRAM TEMURAPAT PEMIMPIN DI PULAU PINANG GUNA DUIT RAKYAT ????? @cmlimguaneng @Khalid_Ibrahim @AzminAli @afifbahardin @jaharahamid @dzainalabidin




di bawah kuasa yang ada, tahun lepas Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang a.k.a TImbalan Ketua Menteri BANNER Pulau pinang telah menluluskan pembelanjaan RM 18.390.00 wang kerajaan negeri untuk satu program di namakan TEMURAPAT PEMIMPIN di sebuah hotel di batu feringgi. persoalannya adakah perkara ini BENAR ????? .





pemimpin pemimpin PKR harus menjawab??? kerana di faham kan ramai pemimpin peringkat tertinggi dalam Parti KEADILAN Rakyat telah hadir dalam program tersebut.

adakah menggunakan wang kerajaan negeri atau wang rakyat untuk kegunaan parti betul dari segi prinsip parti yang selama ini di laungkan DEMI RAKYAT. memperjuangkan untuk rakyat atau memperjuangkan demi pemimpin paling haprak dalam parti.


patut lah depa kalut sangat nak singkir MB Selangor, supaya depa senang nak guna duit kerajaan negeri selangor. Di pulau pinang depa dah senang nak buat apa apa pun. hanya perlu guna Timbalan Ketua Menteri sebagai boneka.






- Posted using BlogPress from my iPad

0 comments:

Related Posts with Thumbnails