Wednesday, October 6, 2010

PAS ITU MUNAFIK.......!!!!!


Pada Ogos 1963, Dewan Ulama PAS Kelantan mengeluarkan hukum berikut.
“Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir dan haram. Oleh yang demikian, Nik Aziz menghalalkan penumpahan darah menentang UMNO yang dianggapnya sebagai kafir kerana bekerjasama dengan MIC, MCA, Gerakan dan lain-lain parti yang diterajui oleh bukan Islam dari Sabah dan Sarawak dengan berkata,
“Jika melawan UMNO tiba-tiba meninggal dunia, maka kita dikira mati syahid,” kata Nik Aziz di dalam kuliahnya di masjid Kg Pulau Melaka. Begitu mudah Nik Azis membuat fatwa yg diasaskan kpd nafsu serakahnya.

3:28. Janganlah orang-orang mukmin mengambil orang-orang yang tidak percaya sebagai wali selain daripada orang-orang mukmin, kerana sesiapa yang berbuat demikian itu, tiadalah kepunyaan Allah sesuatu, melainkan kamu ada yang ditakuti daripada mereka, Allah memperingatkan kamu supaya berhati-hati terhadap diri-Nya, dan kepada Allah kepulangan.

Jelas di sini ayat yang di petik oleh dick najis itu ada lah satu pembohongan,  ayat di atas yang arab letak kan itu tidak ada kena mengena pun dengan orang islam berkerjasama dengan kafir menjadi kafir.  

3:29. Katakanlah, "Sama ada kamu menyembunyikan apa yang di dalam dada kamu, atau kamu menampakkannya, Allah mengetahuinya, dan Dia mengetahui apa yang di langit dan apa yang di bumi; dan Allah berkuasa atas segala sesuatu."


2 comments:

azlishukri said...

salam, blog tuan sudah dilink

arab said...

salam, terima kasih bro, saya juga telah link kan blog bro..

Related Posts with Thumbnails