Friday, August 28, 2015

#BERSIH4 ADALAH HIMPUNAN ORANG CINA DAP

Kenapakah surat khabar Cina mempromosikan Himpunan BERSIH 4 secara meluas dan besar besaran. Boleh dikatakan setiap hari akhbar Cina memainkan isu ini. Tindakan PAS memulaukan BERSIH 4 menyebabkan DAP terpaksa mengambil alih peranan sebagai penganjur. DAP memerlukan kehadiran orang Cina yang ramai untuk mengelak dimalukan . Sebab itu DAP menggunakan media Cina untuk membuat promosi.

BERSIH 4 bukan lagi perjuangan untuk ketelusan SPR. Ia medan untuk menjatuhkan kerajaan UMNO. Ia akan dijadikan seperti Arab Spring yang menjatuhkan Hosni Mubarak. Sebab itu ia diadakan selama 2 hari di depan SOGO dan Dataran Merdeka.

Akibatnya Konsert Sehati Sejiwa sempena Hari Kemerdekaan terpaksa mengalah dan berpindah ke Stadium Bukit Jalil. Dasyatnya agenda DAP sehingga sanggup menganggu rakyat Malaysia yang mahu menyambut kemerdekaan negara dengan aman dan harmoni. Matlamat DAP ialah supaya sambutan Hari Kemerdekaan batal. Ini akan memalukan Najib dan kerajaan.

DAP juga turut menggunakan wanita wanita muda Cina yang berpakaian sexy untuk mempromosi BERSIH 4. Dalam masa sama BERSIH 4 akan menjadi medan mempromosi perjuangan LGBT.

#BantahbERSIH 4.



makcik makcik pun sama naik nak promosi bersih 4. malangnya dah jadi macam sarung nangka.

posted from Bloggeroid

1 comments:

Hidup Melayu Islam said...

Tak malu makcik makcik tua ni balik beramalkan baik dari buang masa untuk DAP sial.

Related Posts with Thumbnails