Thursday, February 12, 2015

NURUL NUHA CALON AIR MATA #PRKPERMATANGPAUH

nampak tak cara mereka memperkenalkan calon. mereka dah tunjuk siapa calon yang akan mengantikan ahli parlimen permatang pauh yang dah jadi banduan.

dari situ mereka akan mendapat reaksi pengundi. ada masa untuk membuat survey calon itu boleh di ketengahkan atau tidak.

UMNO dan BN. masih tercari cari siapa calonnya. Ketua UMNO bahagian permatang pauh ka, timbalan nya ka. naib ketua nya ka. calon luar ka. ini semua masih menjadi teka teki.

aku lebih suka calon BN adalah dari orang permatang pauh. Bukan calon import. Strategi letak calon luar tak pernah menjadi. sebab ada saja yang nak sabotaj. Laungan tranformasi umno di permatang pauh harap kali ini menjadi. Ini lah masanya nak membuktikan UMNO di permatang pauh sudah berubah.

Sent from my iPad
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comments:

Anonymous said...

PADAN MUKA BEROK2 PKR YANG ASYIK KENA KENCING OLEH ANWAR DAN ANAK2. SEPERTI DAP, SEMUA ANAK-BERANAK SUKU SAKAT ADIK BERADIK, LKS DAN KARPAL DI ANGKUT JADI AHLI JAWATAN TINGGI DALAM DAP DAN KERAJAAN PP DAN AGENSI YA. JADI DALAM PKR BEGITU JUGAK LAH. MAKA PKR AKAN DIISI OLEH MAK, BAPAK, ANAK2 DALAM JAWATAN TERTINGGI PKR. KERUSI PARLIMENT JUGA AKAN DIKHAS UNTUK KELUARGA DAN ANAK-BERANAK ANWAR. KORANG PENCACAI DAN BEROK2 DAN MONYET2 SEKADAR MELALAK DAN GOLEK2 ATAS JALAN. HANCING NYA KORANG KENA KENCING.

Related Posts with Thumbnails