Monday, March 17, 2014

MAHFUZ SEDIA JADI TEBUSAN....!!!! #MH370

Ahli Parlimen Pokok Sena, Datuk Mahfuz Omar menggesa kerajaan mendedahkan lokasi pesawat Malaysia Airlines MH370 yang dipercayai dirampas supaya ahli Parlimen Pakatan Rakyat (PR) dapat dijadikan tebusan sebagai tukaran dengan 239 penumpang dan anak kapal.

Beliau yang juga ketua penerangan PAS berkata, MEREKA MENGESYAKI RUNDINGAN ANTARA KERAJAAN DENGAN PERAMPAS PESAWAT ITU KINI SUDAH BERMULA.

"Jika (pesawat) itu di sesuatu tempat, beritahu kami di mana, kami bersedia menjadi tebusan untuk ditukarkan dengan 239 penumpang.

"Kita bersedia jadi tebusan. Saya minta Menteri Luar, Datuk Seri Anifah Aman untuk mengaturkan kita membuat tawaran dengan pihak perampas," kata Mahfuz di Parlimen hari ini.

Terdahulu, di Dewan Rakyat Mahfuz bertanya kepada Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi mengenai kemungkinan dua rakyat Iran yang merupakan antara penumpang MH370 memasuki negara dengan menyamar sebagai pelajar. - 17 Mac, 2014.


PERSOALANNYA KENAPA PEMIMPIN PEMIMPIN DALAM PAKATAN SEPERTI CACING KEPANASAN JE, MACAMANA DEPA TAHU KERAJAAN SEDANG BUAT NEGOTIATION DENGAN PERAMPAS. AKU NAMPAK ADA SESUATU YANG TAK KENA SEDANG BELAKU DALAM KEM PAKATAN RAKYAT..... 


2 comments:

Anonymous said...

Pretty! This has been an extremely wonderful article.

Thank you for providing this information.

my blog sms lån

Unknown said...

mohon pautkan taipanmaster.blogspot.com pada blog tuan. terima kasih

Related Posts with Thumbnails