Sunday, March 16, 2014

APA KAITAN #MH370 DENGAN ANWAR IBRAHIM???




MH370
Saya telah membuat penyelidikan sendiri tentang isu MH370. Apabila isu Lahad Datu diceroboh, Anwar bersuara setiap hari. Semasa dan selepas keputusan PRU13, Anwar tidak pernah berhenti bercakap tentang pengundi hantu dan pengundi Bangladesh.

Tetapi apabila kes MH370 ini, Anwar berdiam diri, menjauhkan diri dan berusaha menutup mulut. Bacalah blog peribadi Anwar ataupun Keadilan Daily tiada dan hampir tiada kenyataan mengenai MH370. Kenapa? Anwar dan PKR paling diam dalam isu besar ini berbanding UMNO, PAS, DAP dan rakyat Malaysia. Seolah-olah ada sesuatu yang disembunyikan?

Kita sedia maklum bahawa Amerika Syarikat adalah kuasa besar yang menguasai teknologi komunikasi di angkasa lepas, di dalam laut, di daratan dan di kabel internet anda.

Namun kita juga harus sedar bahawa negara China sudah mengalahkan Amerika Syarikat dalam banyak hal sama ada di angkasa lepas, di dalam laut, di daratan mahupun di internet anda. Sudah tentu anda sedang menggunakan peralatan gajet yang kebanyakannya di buat di China walaupun ianya sekadar under licence.

Presiden Obama dijangka akan mengunjungi Malaysia pada bulan April, 2014 selepas menangguhkannya pada bulan Disember, 2013. Saya melihat sungguh ramai orang mahu menggagalkan lawatan itu!  KLIK SINI

telahan aku tepat sekali bila aku membuat posting didalam facebook petang jumaat 7hb Mac 2014 KLIK DI SINI


0 comments:

Related Posts with Thumbnails