Thursday, May 31, 2012

AZMIN ALI PENYAMUN DAN PEROMPAK BERLESEN....!!!!!

satu persatu azmin ali kena lanyak oleh ummi hafilda. dari perlis hingga lah ke sabah nama azmin ali telah di ceritakan oleh adiknya sendiri. tak cukup dengan itu ibu kandungnya pulak terus merayu agar dia kembali ke pangkuan keluarga. 

sejak ibunya keluar tv memberi kata dua kepada azmin ali, arab melihat mamat ini ibarat sudah terkena sumpahan dari cerita dia derhaka kepada ibunya, selepas itu isu salahlaku skandal sex dia pulak keluar. selari dengan isu itu pulak di selit cerita isteri kesayangan nya dan gundik anwar ibrahim, belum pun reda kisah itu, penulis blog terkenal RPK datang mengemparkan dunia politik malaysia dengan membongkar azmin ali dengan kekayaan nya yang terlampau.

sebenarnya kepada sesiapa yang mengikuti kisah ceramah ummi hafilda, wanita ini didalam siri ceramah telah berulang kali menceritakan perihal abangnya. ini bukan lah cerita baru. tambahan lagi cerita isteri kesayangan nya menjadi gundik kepada boss nya si peliwat tegar anwar ibrahim. kisah wang di bawah rumah berjuta juta ringgit. seperti ummi bercerita. buka satu DUIT, buka lagi DUIT, buka lagi DUIT  bersusun di bawah rumah itu. cerita lagi tentang saham saham jutaan ringgit di atas nama azmin ali dan shamsidar. kisah paling memalukan keluarga nya iaitu skandal sex. 

azmin ali ini boleh lah di ibaratkan telah di sumpah menjadi hantu raya tak ada tuan. bila dia berkuasa dulu pernah kah dia fikir soal rakyat???  sekarang baru ingat rakyat. 

sekarang bila tak boleh songlap wang kerajaan. terpekik terlolong sana sini kata  umno dan bn rasuah, pemimpin2 umno dan bn  rompak duit rakyat,  dia tak sedarkah satu ketika dulu dia lah orang kanan kepala penyamun, masih ingat tak pada ibrahim pendek dalam cerita ali baba bujang lapuk. bila dia menggunakan   buah dadu untuk menipu rakyat hidup-hidup. Kalau dah ketuanya P.ramlee ada lah ketua penyamun. orang kanan kirinya seperti ibrahim pendek pun penyamun jugak.  azmin ali pun penyamun jugak...INGAT TU. !!! 

rakyat harus berfikir sedalam dalamnya, jangan tertipu lagi. tidak terlintaskah di fikiran rakyat semua  bilamana satu ketika dahulu dia pernah kaya raya dengan hasil merompak duit rakyat di dalam umno. tidak kah dia akan merompak lagi sekali duit rakyat bila dia berkuasa bezanya dulu umno sekarang pakatan haram jadah.???? 

atas nama rakyat, berjuang kerana rakyat, kembalikan kuasa kepada rakyat,  pooodahhhhhhhhhhhh rakyat konon,, !!!! 

rakyat yang dungu dan bodoh atau baru kenal azmin ali saja yang terikut ikut dengan politik dia. Anak anak muda memang tak tahu apa apa sejarah tentang dia. tolong lah jangan jadi bodoh sebelum waktunya. 


1 comments:

Unknown said...

Anak durhaka ni perlu diajar!!

HOT! BUKTI NURUL IZZAH SENGAJA CETUS KEKACAUAN DI PANTAI PERMAI! Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Related Posts with Thumbnails