Sunday, May 6, 2012

AZMIN ALI CHECK MATE.

kerana takut dengan sumpahan, .si Azmin Ali dah potong dan ubah style rambut....supaya tak sama penampilan dgn gaya Aiskrim dalam tandas dan atas Sofa,  apa pun.orang ramai akan tahu jugak ceritanyeeer...!!! 



rakyat dan pengundi semua wajib menilai apa yang makcik tom luahkan dalam video. ini kah contoh pemimpin yang baik untuk kita contohi dan mahu mengangkat dia sebagai pemimpin orang islam. azmin ali seorang anak derhaka.

ada seorang ustaz berkata, azmin ali check mate. azmin ali check mate, azmin ali check mate, bila ibunya berkata azmin ali anak derhaka. mengikut sejarah nabi, ada satu kisah bagaimana seorang lelaki telah derhaka kepada ibu, lelaki itu telah nazak, Rasulullah telah menemui ibu lelaki itu, mohon ibunya ampun segala dosa anak lelaki nya itu, tetapi ibunya bertegas tidak ampun dosa anaknya itu. lalu Rasululah membuat keputusan bakar saja lelaki itu, bila tahu anaknya akan di bakar dalam keadaan nazak, baru lah ibunya mengangkat tangan memohon kepada Allah supaya ampunkan lah dosa2 anaknya. selepas itu baru lah anak lelaki itu menghembus nafas dan meninggal. 




0 comments:

Related Posts with Thumbnails