Monday, May 14, 2012

AGAMA PAS DAN HUDUD PAS BAWAH KAKI DAP

arab melihat ini mudah saja, pas dan penyokong tak usahlah menyalak cakap HUDUD kalau tidak boleh melaksanakan, agama pas dan hudud pas  terletak bawah kaki DAP.

petikan blog unitmediasiber
Lagi satu jaminan tertinggi dari pemimpin tertinggi Pakatan Rakyat dan juga pemimpin tertinggi Democratic Action Party, Lim Kit Siang yang menyatakan bahawa tiadanya Hudud akan dilaksanakan jika Pakatan Rakyat diberi mandat oleh rakyat pada Pilihan Raya Umum ke 13 yang bakal menjelang tidak lama lagi. 

Ahli penyokong PAS, usahlah berangan dan bermimpi bahawa hudud akan dilaksana jika Pakatan menang kelak. Sesungguhnya, puak kafir ini telah pun berulangkali menyatakan keengganan mereka mengenai perlaksanaan ini. 

Masa yang begitu lama telah diberikan kepada PAS untuk mentarbiyahkan dua pemimpin bukan islam ini. Tetapi tidak berjaya... bukan menolak hukum hudud tetapi fikirlah sendiri bahawa PAS telah banyak kali menipu penyokongnya bahawa mereka (PAS) akan mendirikan kerajaan Islam di negara ini namun seringkali tunduk ketakutan apabila disergah oleh puak DAP.

Sudah kerap kali isu hudud diputarbelitkan PAS untuk meraih undi melayu islam... namun? Hasilnya tetap sama.. tidak pernah berjaya..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails