Thursday, April 14, 2011

Kita bakar saje lah... Cuba cite... cuba cite,, soleeyyyyyy ohhhh soleeyyyy

Pendedahan yang dibuat oleh Raja Petra yang turut mendedahkan beberapa nama yang menjadi dalang dalam perbuatan menfitnah Najib Abdul Razak dan Rosmah Mansor membunuh Altantuya Shiiribu, kini memasuki fasa baru.

Fasa baru yang dimaksudkan bukanlah Anwar Ibrahim kerana nama Anwar Ibrahim sudah dinyatakan sebagai dalang utamanya. Yang dimaksudkan fasa baru adalah ORANG BESAR UMNO yang dikaitkan menerusi nama salah seorang yang disebut oleh Raja Petra yang didedahkan oleh TV3 malam tadi dan bakal disambung malam ini.

Salah satu nama tersebut, baru sahaja dilantik ke satu jawatan penting setelah dipromosikan oleh dua orang Ahli Parlimen yang meyakinkan Perdana Menteri tentang kesetiaannya. Orang yang dimaksudkan kini berada dalam Malaysian Institute Economy Research atau MIER mempunyai kaitan yang sangat rapat dengan salah seorang ketua sayap utama UMNO.

Sememangnya cerita tentang orang berkenaan sudah lama beredar di kalangan blogger dan kaitannya dengan pemimpin UMNO terbabit. Bagaimanapun, ketiadaan bukti membuatkan terpendam begitu sahaja, dan kaitannya dengan pemimpin UMNO terbabit 'dihilangkan' dari berita buat sementara.

Namun pendedahan yang dibuat oleh Raja Petra malam tadi, kembali membuka semula kisah lama. Kemasukan salah seorang daripada tok-tok dalang kecil dalam cerita penfitnahan Najib Abdul Razak dan Rosmah Mansor kembali menguatkan tanggapan mengapa Najib Abdul Razak mengenepikan pemimpin UMNO itu dalam sebarang jawatan kabinet.

Nampaknya pekung Trojan Horse dalam UMNO semakin terdedah sehari demi sehari... Najib Abdul Razak dan UMNO khususnya harus berterima kasih kepada para pemimpin dan ahli-ahli PAS yang bersusah payah mendirikan solat hajat dan munajat untuk meminta Allah Taala menunjukkan kebenaran!!!

Nyata Allah Taala tidak pernah menghampakan permohonan doa hamba-hamba-Nya sekalipun hamba-hamba-Nya melakukan dosa!!!

sumber dari : the flying kick.

Komen Arab : RPK harus bertanggungjawab dan membongkar segalanya, 



0 comments:

Related Posts with Thumbnails