Sunday, June 12, 2011

BICARA RAKYAT: PULAU PINANG HARAPAN DAN JANJI

Datuk Arif Shah Omar Adun Seberang jaya, , Wong Mun Hoe Naib Pengerusi Gerakan Pulau Pinang dan Dr Novandri Hasan Basri menjadi tetamu didalam rancangan Bicara Rakyat yang diadakan live dari dewansiswa cahaya gemilang USM Pulau Pinang.

arab menerima jemputan untuk bersama mengikuti rancangan tersebut dari dekat, topik yang di bincangkan ialah PULAU PINANG JANJI DAN HARAPAN, 

Ahli Panel Datuk Ariff Shah Omar menjelaskan bahawa kerajaan Negeri DAP tidak membuat kerja untuk kesejahteraan rakyat pulau pinang, mereka hanya pandai menabur janji tapi perlaksaannya tiada, Setelah 3 tahun pakatan rakyat memerintah negeri pulau pinang tidak banyak yang boleh di banggakan. 

janji janji pilihanraya pada tahun 2008 banyak tidak di laksanakan, antara nya isu tol bagan, isu penempatan kampung buah pala, malah apa sahaja yang mendatangkan keuntungan politik mereka akan di hebahkan kepada rakyat, 

rakyat pulau pinang  nampaknya telah tertipu dengan janji manis pakatan pembohong, angin perubahan untuk menyokong barisan nasional pada pilihanraya ke 13 amatlah cerah. 

di fahamkan  pihak JASA telah menjemput Exco negeri pulau pinang iaitu YB Adun Sungai Puyu untuk hadir sebagai ahli panel tetapi di tolak, adakah ini satu pertanda bahawa kerajaan DAP pulau pinang penakut tidak berani berhujah dengan ruang yang telah disediakan, Bila orang DAP tidak ada, kita hanya dengar bicara, kurang ummmph kerana counter-attack dah tak ada. Jelas DAP pengecut!!!


0 comments:

Related Posts with Thumbnails