Wednesday, March 30, 2011

Solat Hajat Yang Memakan Tuan.

Solat Hajat Dan Pidato Khas Menangkis Fitnah
Baru baru ini stadium Malawati di Shah Alam ramai yang hadir untuk melakukan Solat Hajat yang diimamkan oleh Hadi Awang. Selesai je Solat hajat untuk pertahankan si Penzina dan Peliwat, maka bermulalah Pidato Khas 'Menangkis Fitnah Jahat' yang dipengerusikan oleh Idris Ahmad. Masa ni Anwar, Lim Kit Siang, Dato Johari Abdul sudah ada.

aku percaya didalam solat hajat seluruh rakyat yang hadir pasti membaca "AL-FATIHAH" antara ayat2 nya...TUNJUKKAN LAH KAMI JALAN YANG LURUS, aku nak tanya siapa KAMI itu, aku nak tanya kepada rakyat marhein yang datang solat hajat itu..apakah maksud KAMI itu,

mengikut ayat2 itu KAMI adalah seluruh makhluk yang bernama manusia..termasuk lah orang melayu. orang cina. orang india. dan bangsa lain di dunia ini, harus dingatkan apabila KAMI di sebut setiap waktu didalam solat maka Allah akan memberi petunjuk itu.

masih ingat tak lagi pada tahun 1998, ketika Anwar Ibrahim di tangkap kerana salahlakunya, bukan kah ada juga di adakan solat hajat. dan AL Fatihah di baca di seluruh pelusuk negara, Apa terjadi selepas itu, Allah telah memberi pertunjuk, yang orang anugerah tuhan ini terpaksa terhumban didalam penjara, bukankan itu satu pertunjuk dari Allah, bilamana rakyat meminta " TUNJUKKAN LAH KAMI JALAN YANG LURUS" itu lah jalan yang lurus hingga masuk penjara. rakyat harus ingat itu,

'jangan main main dengan solat dan doa. silap silap makan tuan,'

masih ingat tak lagi ketika tok guru gila nik aziz. membuat solat hajat di turun bala kepada kerajaan UMNO dan BN. sudah tentu lagi sekali ayat AL- Fatihah di baca, TUNJUKKAN LAH KAMI JALAN YG LURUS. lagi sekali Allah tidak pernah lupa apabila umatNya meminta doa. lalu Allah memberi pertunjuk ke jalan yang lurus iaitu beberapa Ahli parlimen dan adun pakatan rakyat telah melompat party, dan kita dapat lihat beberapa perkara berlaku pada pakatan rakyat. jangan lupa pada ketika dan masa itu rakyat telah beramai ramai bersolat hajat, dan ini lah jalan dan pertunjuk Allah telah berikan.

"Jangan main main dengan solat dan doa..silap silap makan tuan."

sekarang apabila kes video sex terbongkar, dituduhnya ini semua fitnah. maka berduyun duyun lah rakyat bersolat hajat, lagi sekali Al fatihah di baca di dalam solat tersebut. TUNJUKKAN LAH KAMI JALAN YANG LURUS. jangan terkejut Allah akan memberi pertunjuk lagi sekali. pertunjuk dan jalan yang lurus apa selepas ini. kita tunggu dan lihat.

"jangan main main dengan solat hajat dan doa. tersilap baca...pertunjuk lain yang akan dapat"

arab percaya... Allah tidak kejam kepada umatNya, Allah itu Maha Mengetahui dan Maha pemurah, Allah akan membalas pahala kebaikan walaupun sebesar zarah, dan Allah akan menghukum segala kejahatan yang dilakukan.

arab minta rakyat marhein seluruh negara yang menyokong Anwar Ibrahim supaya membuat solat hajat tiap tiap malam, moga moga Allah memberi pertunjuk kepada seluruh penyokong pas dan pakatan rakyat dan tak lupa penyokong UMNO dan Barisan Nasional. itu lah yang arab nak maksudkan siapa KAMI di dalam surah ALfatihah.

MARI LAH BERAMAI RAMAI MEMBACA AL FATIHAH. SELEPAS MEMBACA BLOG ARAB INI.

AL FATIHAH.

1:1. Dengan nama Allah, Yang Pemurah, Yang Pengasih.

1:2. Segala puji bagi Allah, Pemelihara semua alam.

1:3. Yang Pemurah, Yang Pengasih.

1:4. Merajai Hari Agama (Pengadilan).

1:5. Engkau sahaja kami sembah, dan kepada Engkau sahaja kami memohon pertolongan.

1:6. TUNJUKKANLAH KAMI JALAN YANG LURUS,

1:7. Jalan orang-orang yang ke atas mereka Engkau merahmati, bukan orang-orang yang ke atas mereka dimurkai, dan bukan juga orang-orang yang sesat.


Dato Eskay Abdullah terus menjawab.....!!!!! ANWAR IBRAHIM CHECKMATE.


belum pun 24jam arab post satu artikel menyuruh Dato Shuid Lazim menjawab, saudara kickdafella telah menulis sesuatu yang amat berguna dengan berjumpa sendiri Dato Eskay Abdullah lalu terjawab lah apa yang arab persoalkan di dalam blog BERTINDAK MENGIKUT ARAHAN KLIK SINI

 …pertama, sejak lima tahun lalu berapa kali Anwar ke Thailand? Kedua, siapa yang menyambut Anwar di Thailand? Ketiga, di hotel mana Anwar menginap? Keempat, apa Anwar buat di bilik hotel tersebut? Dan kelima, siapa yang menyelesaikan semua bayaran tersebut?

“Jangan paksa saya dedahkan semua itu… suruh Anwar jawab dulu soalan itu sebelum (semua) serang saya” kata Eskay.

Setelah lebih satu dekad tidak bertemu, semalam, Dato’ Eskay dan saya ditakdirkan Allah s.w.t bertemu semula di Shah Alam. Panjang cerita kami, kembali ke zaman kami merancang membuat sebuah filem bertajuk ‘Kacau Malaya’ bersama Datin Tiara Jacquelina dan Uwei Hajisaari. Dato’ Eskay masih seperti yang saya ingat tentang beliau, lincah dan sporty.

Di dalam pertemuan semalam, Dato’ Eskay di temani oleh Dato’ Shuib Lazim dan pertemuan itu disertai oleh lima orang blogger dan seorang pengarang media alternatif. Saya berterima kasih kerana dipelawa ikut serta kerana terdapat beberapa soalan yang saya benar-benar mahukan kepastian dari Dato’ Eskay.

Dato’ Eskay semalam mengesahkan bahawa Dato’ Seri Anwar Ibrahim menghubunginya sewaktu video seks yang dikatakan menyerupai seorang pemimpin pembangkang disiarkan di Carcosa Seri Negara, sebulan selepas rakaman dibuat.

“Eskay! Where are you?” tanya Anwar, menurut Eskay. Data-data daripada maklumat panggilan telefon, data-data sms di antara Anwar dan Eskay telah diserahkan kepada pihak polis untuk membantu siasatan.

Dato’ Eskay juga tidak menafikan, Anwar secara terbuka lebih fokus menyerang Tan Sri Rahim Thamby Chik daripada dirinya, sedangkan penglibatan RTC hanya bermula 3 hari sebelum pihak media didedahkan dengan video tersebut. Bagaimanapun, Eskay amat kesal bila ada penyokong Anwar cuba mengaitkan tindakannya itu dengan kes mahkamahnya dan juga sebagai satu aksi untuk mendapat habuan lumayan.

Untuk itu Dato’ Eskay telah memberitahu para blogger yang hadir bahawa beliau adalah rakan berhibur Anwar sejak beliau mula curiga tentang perhubungan Anwar dengan Sukma Darmawan, adik angkat Anwar dari Indonesia.

“Suatu masa, Anwar duduk di kediaman rasminya sewaktu jadi Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan, Anwar kehilangan wang tunai berjumlah RM200,000 di rumah tersebut….” Eskay memulakan cerita.

Eskay mendakwa Anwar kemudian mengajaknya ke rumah untuk melihat tempat wang itu disimpan dan hilang. Ketika di rumah tersebut, Eskay terlihat Sukma di dalam sebuah bilik bersebelahan dengan bilik tidur Anwar.

“Saya tanya dia, siapa tu… Anwar kata oh itu adik angkat saya…” tambah Eskay yang mendakwa dia curiga kenapa bukan anak-anak Anwar yang tinggal dibilik sebelah Anwar, sebaliknya, apa istimewa seorang lelaki dewasa yang ‘lembut’ itu untuk diberi bilik betul-betul disebelah bilik tuan rumah.

“You like him?” tanya Anwar. “Please, I am straight” kata Eskay dan menurutnya, Anwar juga segera menepuk tangan ke dadanya dan berkata, ‘I pun straight tau….”

“Selepas itu Anwar seolah-olah mahu buktikan bahawa dia memang straight dan ajak saya pergi berhibur…” itulah penjelasan Eskay bagi menceritakan bagaimana Anwar sering meminta dia ikut serta dan kemudiannya mengendalikan perempuan-perempuan untuk Anwar.

“Macam Dato’ Nalla, tetapi Nalla pun ada sekatan, saya tidak…” tambah Eskay yang merupakan bekas sport therapist bagi pasukan Jimnastik Sukan Olimpik Amerika Syarikat dan kelab American Football ternama, Dallas Cowboys.

“Kenapa Dato’ tak dedahkan ini lebih awal?”, tanya seorang tetamu yang hadir.

“Apa bukti saya nak sokong dakwaan saya?” pantas jawapan Eskay. “Tetapi bila saya dapat video ini, bukti itu (seolah di anugerahkan Allah) diberi kepada saya”.

Eskay yakin semua ini adalah petunjuk dari Allah s.w.t. Sebelum ini Eskay yang dibawa pulang ke Malaysia bagi membantu proses pemulihan Anwar setelah kemalangan terjatuh dari kuda, pernah mendakwa kepada para wartawan, ‘enough is enough’ dan tidak mahu lagi dipergunakan oleh Anwar. Eskay mengerjakan Haji pada tahun 2010 merasakan ini adalah jawapan dari Allah s.w.t.

“Saya mahu semua orang tahu. Saya tidak minat politik dan saya rakan karib Anwar. (Dari satu sudut) Saya lihat kehadiran Anwar dalam politik Malaysia, bagus untuk check and balance. Saya bukan ahli UMNO dan mana-mana parti pun. Tetapi saya suka bila pembangkang kuat, supaya kepentingan rakyat terjaga”

“Tetapi Anwar bukan manusia yang rakyat kenal. Cukuplah rakyat di tipu. Anwar kena berhenti dan letak jawatan”, tegas Eskay menjelaskan tindakkannya.

Dato’ Eskay bagaimanapun meminta penyokong-penyokong Anwar supaya tidak menyerangnya kerana jika mereka terus berbuat demikian, Eskay mendakwa dia akan bertindak balas.

“Jangan biar saya dedahkan lebih banyak…”

“Sekarang awak semua tanya Anwar lima soalan…” desak Eskay.

Soalan tersebut ialah, pertama, sejak lima tahun lalu berapa kali Anwar ke Thailand? Kedua, siapa yang menyambut Anwar di Thailand? Ketiga, di hotel mana Anwar menginap? Keempat, apa Anwar buat di bilik hotel tersebut? Dan kelima, siapa yang menyelesaikan semua bayaran tersebut?

“Jangan paksa saya dedahkan semua itu… suruh Anwar jawab dulu soalan itu sebelum (semua) serang saya” kata Eskay.

“Awak semua balik dan tanya soalan ini di dalam blog…” minta Eskay.

“Saya tidak takut kepada Anwar…” akui Eskay, yang mengakui kekuatan penyokong-penyokong Anwar tetapi akur bahawa di dalam dunia ini, ada yang lebih berkuasa.

Penjelasan Eskay semalam menampakan episod ini akan berpanjangan lagi. Skandal video seks lelaki menyerupai Ketua Pembangkang yang sedang disiasat polis itu seolah-olah hanyalah permulaan. Anwar dan Wan Azizah telah menolak permintaan Dato’ Trio yang terdiri daripada Dato’ Eskay, Dato’ Shuib Lazim dan Tan Sri Rahim Thamby Chik supaya berundur dari persada politik tanah air.

Semua yang hadir yakin, Eskay yang merupakan ‘anchor’ dalam episod ini, mempunyai lebih dari sekadar video seks untuk didedahkan kepada umum.

terima kasih kickdefella ....

KOMEN ARAB: .....ANWAR IBRAHIM CHECKMATE...!!!! 

Dato Shuid Lazim harus menjawab permainan ini..!!!!!!!!

 Sejak UMNO diharamkan pada tahun 1987 kerana perebutan kerusi Presiden UMNO antara perdana mentari ke 4 Tun Mahadhir dan tengku razeliegh, kekalahan tengku razali membawa satu perubahan lanksap politik, tertubuh nya semangat 46 yang diterajui oleh ku li, jesteru itu orang melayu telah berpecah umno. semangat 46 dan pas, 
 Umno dibawah Perdana Menteri ke 4 Tun Mahadhir berjaya mengharungi segala rintangan, semangat 46 telah beberapa kali mencuba pada piliharaya, tetapi kekuatan umno dan bn begitu mantap, pas hanya boleh dibaratkan seperti semut hitam yang menghurung buah rambutan, nak makan tak boleh tapi bila kita nak makan di ketitnya tangan kita,
Tetapi pada tahun 1998, apabila ANwar dipecat dari UMNO kerana salahlakunya, keadaannya lebih kurang sama sahaja, anwar bangun dan menubuh parti keadilan. difahamkan dari bekas ahli keadilan, bahawa mereka memperjuangkan anwar ibrahim untuk menjadi perdana menteri, kerana mereka percaya anugerah tuhan ini lah yang boleh menerajui Malaysia pada ketika itu, lagi sekali UMNO dan BN di bawah Tun Mahadhir mengharungi rintangan politik yang ada, orang melayu berpecah lagi. umno, keadilan dan pas, harus diingat semangat 46 telah lama berkubur,

Tertubuhnya keadilan.langskap politik atau senario politik berubah begitu ketara sekali,perbagai dugaan melanda pemerintah ketika itu. tahun 2008 tsunami politik pada piliharaya ke 12 . UMNO dan BN hampir tumbang dek kerana manusia anugerah tuhan ini, benar kata Perdana menteri ke 4 , pembangkang tidak kuat ...tapi UMNO dan BN yang lemah. kerana apa, semua sudah tahu dan maklum, 
UMNO dan BN cuba bangun. tranformasi politik yang dilakukan oleh umno nampak ada hasilnya di bawah perdana menteri ke 6 Dato Seri Mohd Najid bin Tun Abdul Razak.

apabila tuduhan yang dilemparkan datang bertubi-tubi ke atas UMNO dan BN sebagai yang bertanggungjawab 'memaksa Anwar beraksi' dalam video lucah berkenaan maka kehairanan terus muncul dalam pikiran arab, jadi sekiranya benar begitu apakah nafsu serakah Anwar Ibrahim semuanya bergantung kepada kehendak UMNO dan BN untuk menentukannya dan bukan datang daripada naluri atau keinginan nafsu Anwar Ibrahim sendiri ? Pelikkan...

mengimbas kembali tahun 1998, apabila kes liwat nya terbongkar. perkara pertama manusia anugerah tuhan ini lakukan adalah "KONSPRASI POLITK" hendak menjatuhkan dia, menuduh UMNO lah dalangnya, tak cukup dengan itu, tun mahadhir presiden umno ketika itu,ahli2 parlimen,ummi halfida, pihak polis, pihak hakim dan mahkamah, turut terlibat sama dalam mainan politik si dajal ini,

tahun 2008 pulak, kes liwat nya kembali timbul. skrip yg sama. mainan yg sama, di padang yang sama, lagi sekali UMNO dan Bn menjadi mangsa, kononya perdana menteri dato sri Najib adalah dalangnya, 

 terbongkarnya video porno baru baru ini, dikatakan pelakon di dalam itu adalah ketua pembangkang, maka lagi sekali "KONSPIRASI POLITIK" terjadi lagi, semuanyanya salah UMNO dan BN, dari the making of sampai lah video itu di tayang pun. masih berlegar legar mengatakan UMNO di sebalik pembikinan video tersebut, di pentas ceramah ceramahnya nama dato najib dan tan sri rahim tamby chik tak putus putus di sebut mereka lah yang membuatnya,

persoalannya yang timbul. kenapa nama dato eskay tidak langsung dikaitkan. KENAPA??? MENGAPA??? SEBAB??, walhal orang pertama yang jumpa video itu adalah seorang ahli perniagaan bernama dato eskay, kenapa DSAI tidak kaitkan kawannya itu dalam "game" ini, mengikut cerita tan sri rahim tamby chik, dato eskay yang datang berjumpa dengan dia untuk minta bantuan, lagi seorang ialah bekas ketua umno bahagian sungai petani DATO SHUID LAZIM,

Dato shuid lazim harus tampil kedepan untuk menjawab segala persoalan yang timbul, YB johari abdul telah terang2 mengatakan dato shuid lazim pun tidak percaya orang didalam video tersebut adalah ANWAR, tetapi dalam kenyaatan media, DATO TRIO salah seorang nya iala Dato Shuid Lazim. kemanakah Dato Shuid Lazim?????. beliau mesti menjawab teka teki ini, jangan biarkan pihak di sana terus menari, tapi pihak di belah sini berdiam diri, arab tak nak tengok cerita yang sama akan berlaku, bila 10 tahun akan datang baru lah..dato shuid lazim akan timbul dan membuat pembongkaran baru.sepertimana yang berlaku sekarang pada UMMI halfilda. Senator ezam md noor dan lokman adam. rakyat dah percaya segalanya pastu muncul selepas 10 tahun...dan kata ini adalah satu pembohongan yang nyata...maka rakyat marhein akan berkata...dato shuid lazim di bayar, rakyat tidak akan percaya lagi apa saja yang dia akan bongkarkan. lagi sekali...UMNO di tuduh KOSPIRASI POLITIK JAHAT UNTUK MENJATUHKAN ANWAR."

persoalannya sekarang mahukah UMNO di tuduh memainkan politik jahat lagi pada 10 tahun yang akan datang, Dato Eskay Abdullah. Tan Sri Rahim Tamby chik dan Dato Shuid Lazim ada jawapanya.....rakyat pulak pada ketika itu sudah benci dan muak dengan UMNO, jangan dibiarkan ini berlaku lagi, cukup lah apa yang telah berlaku pada tahun 1998, 2008, dan 2011,

Tuesday, March 29, 2011

Anwar Ibrahim VS Dato Eskay Abdullah.

Datuk Eskay Abdullah
Datuk SEA adalah fisioterapis terkenal yang bekerja dengan Dallas Cowboys dan Pasukan Sukan Olimpik USA. Beliau adalah "Muallaf". Ayahnya adalah seorang Punjabi dan ibu China. Dia masuk Islam. Dia menghabiskan sebahagian besar masa kecilnya dan kehidupan remaja berkeliaran di Siam Temple - Watt Siam.

Ia pergi ke AS untuk belajar Geologi tapi tidak mempunyai cukup dana untuk menyelesaikan semester 1. Untuk memenuhi keperluan hidup dia telah menawar diri secara sukarela untuk bekerja di gimnasium. Dia berada di sebuah universiti di Oklahoma State. Pasukan universiti senam tidak melakukan yang baik. Jadi Datuk SEA secara sukarela membantu. Para pelatih senam yang bingung di awal. Datuk SEA memberikan program latihan lengkap untuk pasukan dan memberikan perkhidmatan fisioterapi yang sangat baik. Dalam masa yang sangat singkat, pasukan universiti Senam dibuat ke atas Nasional AS Championship.maka dari situ lah sejaraha bagaimana Datuk Laut berakhir sebagai fisioterapis dengan Senam Pasukan Sukan Olimpik USA sebagai fisioterapis.

Dia begitu baik sebagai fisioterapi yang ia bahkan berjaya memulihkan isterinya yang terluka dalam sebuah kemalangan bas di mana isterinya yang memandu bas perkhemahan musim panas, jatuh ke dalam jurang dengan bas dia memandu. Dia patah punggungnya. Isterinya seharusnya menjadi OKU untuk selamanya. Datuk SEA dengan pakar Pijat khusus Thailand nya menetapkan untuk menghidupkan kembali isterinya dan dia mampu berjalan lagi. Semua ini berlaku di AS dan itu terjadi di sebuah Rumah Sakit AS. Semua ini memberikan publisiti yang baik untuk Datuk SEA. Doktor Amerika yang berada di institusi perubatan yang gagal untuk membantu Datuk isteri SEA kagum dengan kemampuan SEA Datuk. Jadi ia memutuskan untuk berhenti dari pekerjaannya dan usaha sama dengan Datuk SEA untuk membuka pusat fisioterapi. Datuk SEA membuatnya baik dari itu dan seterusnya.

Tan Sri Elyas Omar melihat Datuk SEA dan memujuk dia untuk menjadi fisioterapis untuk BAM. Selepas dia diperkenalkan kepada Tun Mahathir yang kemudian membolehkan dia untuk melatih kemampuan khusus di sebuah klinik di Langkawi.

Ketika Datuk Seri Anwar Ibrahim pergi berkuda di Langkawi, ia jatuh dari kudanya. Datuk SEA menjadi fisioterapis nya atau tukang urut. Itu pada tahun 1996 .. .

Ingat Datuk Seri Anwar Ibrahim mengeluh bahawa sakit pinggang selama nya waktu Sungai Buloh? Jadi, ia memerlukan perkhidmatan khas Datuk SEA untuk masalah punggungnya. Datuk SEA akan menghidupkan kembali Datuk Seri Anwar Ibrahim dari setiap sakit badan dan itulah alasan mengapa dia meminta perkhidmatan dari Datuk SEA .

Sekarang, yang masuk akal. Mereka bersama dalam SPA. Datul Seri Anwar Ibrahim diperlukan jasanya lagi. Datuk SEA datang dan menempah bilik di samping ruangan Datuk Seri Anwar Ibrahim. Setelah Urut, mereka kembali ke bilik masing-masing. Datuk Seri Anwar Ibrahim meminta pakej tambahan yang terdiri dari China Doll ... Hari berikutnya lelaki kedua kiri Spa namun malang pelanggan (Datuk Seri Anwar Ibrahim), lupa nya Omega Watch ...
Sisanya adalah Datuk T video sex ........ Sekarang masuk akal, mengapa Anwar meminta Datuk SEA untuk mendapatkan khidmat urut. Dia fisioterapis nya atau tukang urut. Bukan hanya fisioterapi apapun. Seorang fisioterapis profesional dan terkenal dari reputasi standard antarabangsa....boleh menegangkan si anu.

Selepas ini anwar tidak boleh buat apa apa, kerana pakar urutnya datuk SEA telah mengkhianati dia...padan muka hangggg!!!!!!! kesian kat wan azizah..!!!!




Monday, March 28, 2011

Wan Azizah patut tengok video untuk cari kebenaran

Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datin Seri Wan Azizah Wan Ismail disaran agar tidak melatah berhubung skandal video seks yang didakwa melibatkan tokoh pemimpin pembangkang yang juga suami beliau.

Naib Canselor Kolej Universiti Islam Melaka (KUIM), Prof. Madya Dr. Baharudin Putih berkata Wan Azizah sewajarnya melihat terlebih dahulu video berkenaan dan bukannya membuat penafian berdasarkan maklumat daripada pihak lain.

Menurut beliau langkah berkenaan adalah lebih baik daripada melatah tidak tentu hala kerana ianya melibatkan maruah suami serta keluarga beliau itu sendiri yang kini telah menjadi perhatian dan cakap-cakap di warung kopi.

“Bukankah Wan Azizah itu isteri yang solehah, tetapi beliau belum tahu lagi suami beliau soleh atau sebaliknya…Kena tengok dululah video yang didakwa itu baru ambil tindakan sepatutnya seperti mencari mereka yang pakar dalam bidang berkenaan untuk menentukan kesahihan dan sebagainya.

“Lagi pun bagi saya, melihat dengan niat ikhlas untuk mencari kebenaran sama seperti seorang pengamal perubatan yang melihat alat sulit bukan kaum sejenis dengan tujuan perubatan,” katanya di sini, hari ini.

Presiden PKR, Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail sebelum ini dilaporkan berkata beliau tidak berhasrat menonton video seks seperti yang didakwa oleh ‘Datuk T’ (Datuk Shazryl Eskay Abdullah).

“Terdapat dakwaan bahawa saya ingin menonton video itu. Saya tiada niat menontonnya kerana mengikut ajaran Islam, ia adalah haram,” katanya.

Tambah Dr Baharudin lagi, Wan Azizah seharusnya berpegang kepada prinsip kebenaran iaitu berani kerana benar dan takut kerana salah.

“Bagi saya dalam soal ini, hendak seribu daya, tidak hendak seribu dalih….Tengoklah dulu..kemudian kalau di dalam video tersebut bukan Anwar seperti yang didakwa oleh pelbagai pihak, Wan Azizah bukan sahaja dapat membersihkan imej Anwar dan keluarga, malah pembangkang itu sendiri,” katanya.

Beliau seterusnya menegaskan prinsip penafian sebenarnya asam garam kepada pembangkang kerana mereka menghidupkan budaya berkenaan untuk kepentingan politik mereka semata-mata.

“Cuba kita teliti betul-betul..apa sahaja yang melibatkan pemimpin mereka, penafian demi penafian akan timbul, namun jika melibatkan orang lain, berduyun-duyun mengatakan itu benar dan perlu disiasat serta diambil tindakan dan sebagainya.

“Apa pun saya penuh yakin dan percaya, lama kelamaan rakyat akan tahu budaya yang menjadi prinsip pembangkang ini dan dapat melihat kebenaran akan timbul satu hari nanti,Insyaallah,” katanya.

Dipetik daripada Media UMNO


Thursday, March 24, 2011

Video Porno terbongkar Sudah...!!!!!!! Johari Abdul dan WANG PELINCIR.

video
Ahli Parlimen PKR Sungai Petani memang berbohong, mula tu ayat nak minta habuan, dia sendiri dah mengaku orang yang dalam video itu ada lah si polan si polan ketua pembangkang, BILA TAK DAPAT DUIT PELINCIR, terus hang tukar statement kata itu bukan si polan si polan eehhhh,,,, hang cukup bijak laaa wahai johari abdul. 

Ahli Parlimen PKR Sungai Petani harus bertanggungjawab apa yang kamu buat, jangan kerana nafsu, anda sanggup menutup kebenaran, Wahai Johari Abdul .....kamu harus menafikan  apa yang Dato T katakan ini tidak benar. jika tidak...KAMU MEMANG LAHANAT LAH.. 

terima kasih kepada video agenda daily dan video berita pembohong.,,

Wednesday, March 23, 2011

PARTI KEADILAN AKAN BERKUBUR TANPA BATU NISAN.

Dunia politik di gemparkan lagi dengan perbongkaran video sex, mungkinkah sejarah tahun 1998 akan berulang lagi, itu yang menjadi topik hangat sekarang ini, apa saja yang terjadi kepada manusia anugerah tuhan ini pasti akan mengundang mussibah kepada pimpinan kerajaan yg di terajui UMNO dan BN,

sejarah tahun 1998. bagaimana dia mengajak rakyat untuk menentang kerajaan ketika itu dengan kes liwatnya, dia pandai mengalih perhatian rakyat daripada kes liwat dengan dia telah di suntik racun arsenik, difahamkan racun itu boleh membunuh, tak cukup dengan itu di katakan dia telah disuntik dengan HIV di tubuh beliau, rakyat menjadi tidak tenteram dan mula mempercayai apabila matanya lebam di tumbuk oleh ketua polis ketika itu, rakyat marah dengan kekejaman yang telah dilakukan oleh pihak polis, pada peringkat ini dia berjaya menghuru harakan seluruh rakyat malaysia, dunia politik bergoncang dengan hebat sekali,

seorang blogger yang bertanggungjawab untuk memainkan isu isu ini telah berjaya mempengaruhi rakyat, beberapa orang kanan DSAI telah pergi ke pelusuk bandar, pekan dan kampung menceritakan DSAI telah dizalimi, sekarang bloggers itu sendiri mengaku bahawa propanganda yang di main kan oleh nya hanya lah palsu. sebenarnya DSAI tidak pernah di racun, tapi rakyat percaya kah??? rakyat tidak mahu percaya lagi, malah di tuduh pulak bloggers ini telah di bayar, siapa yang harus di pertanggungjawab kan setelah rakyat tetap mengatakan ini semua ada lah konspirasi politik untuk menjatuhkan DSAI.

permainan yang sama juga berlaku pada beberapa orang kanan DSAI. seperti sdr Md Ezam ,sdr Lokman adam, mereka ini jugak lah telah meracuni fikiran rakyat, mereka pergi seluruh melaysia mendedah kan 6 kotak hitam, kononnya didalam itu kisah kisah ahli parlimen umno dan bn. Rakyat menjadi teruja ketika itu. ingin tahu apa didalam 6 kotak hitam, untuk menyakinkan rakyat lagi di minta pemimpin2 umno bn yang diterajui oleh perdana menteri ke empat Tun Dr Mahadhir buat lapuran polis, kononnya nak bawa 6 kotak hitam ke mahkamah, maka suara suara orang kanan DSAI begitu lantang..." KITA AKAN DEDAH KAN...KITA AKAN DEDAHKAN..KITA AKAN DEDAHKAN 6 KOTAK HITAM". sehingga sekarang 6 kotak tidak muncul muncul jugak, di manakah sdr mohd ezam dan lokman adam???. mereka ini telah membuat pengakuan bahawa itu semua hanya satu bentuk propanganda, 6 kotak hitam itu tidak pernah wujud, sebaliknya DSAI lah tok dalangnya menyuruh mereka menceritakan hal 6 kotak hitam. pendedahahn ini adakah rakyat mempercayainya...jawapannya tidak., malah di tuduh pulak umno dan bn telah membayar mereka , sdr md ezam dan lokman adam anda harus jugak di pertanggungjawabkan setelah rakyat tetap mengatakan ini semua adalah konspirasi politik untuk menjatukkan DSAI.

Setelah 13 tahun rakyat masih mempercayai DSAI, malah apa saja yang di katakan oleh manusia anugerah tuhan ini tetap dapat mempergaruhi rakyat, beliau merasa begitu kuat. maka wujud lah tarikh keramat 16 september, dia telah menggunakan nama Agung dan General tentera bahawa kerajaan umno bn akan tumbang, dan pakatan rakyat akan mengambil alih pucuk pimpinan kerajaan ketika itu, ahli2 parlimen pakatan rakyat telah teruja dengan 16 september,di gembar gemburkan ada ahli parlimen bn akan bersama2 pakatan rakyat untuk menubuhkan kerajaan baru. Ahli2 parlimen BN menjadi resah. siapakah antara mereka yang akan lompat, ketika ini rakyat jugak menjadi resah dan tidak tenteram, ekonomi malaysia jugak tidak stabil, tarikh keramat yang di tunggu tidak jugak menjadi kenyataan, rakyat mula bertanya, bila,,,,bila,,,bila,,,, nampak nya 16 september tetap tidak menjadi, tapi DSAI begitu komited dengan kerjanya, dia tetap mengatakan " we got the numbers" sehingga lah sekarang semua itu hanya lah satu pembohongan, ini didedahkan sendiri oleh ahli parlimen PKR sekarang bebas iaitu Datuk Seri Zahrain dan ahli parlimen bebas kulim sdr zulkifli noordin,

pada bulan march tahun 2011, kita lagi sekali di gemparkan dengan pembongkaran video sex, pada waktu yang sama rakyat sedang menunggu jawapan siapakah DNA LELAKI Y, ketika mana beliau sedang bergelut dengan kes liwat terbaru selepas kisah liwat tahun 1998. Entah dari mana datang nya seorang bernama DATO T membuat kejutan yang maha dahsyat dengan video sex pemimpin pembangkang,kumpulan ini telah memanggil beberapa wartawan untuk menyaksikan sendiri video sex tersebut,

pada tarikh 21 march 2011 di sebelah petangnya pulak, Datok seri Anwar Ibrahim telah membuat press conference, arab menjadi terkesima sekejap kenapa begitu cepat manusia anugerah tuhan ini membuat sidang akhbar dan terus menafikan orang yg didalam video itu bukan dia, tidak cukup dengan itu boleh pulak menceritakan keadaan badan jantan di dalam video porno itu, seperti biasa DSAI dengan lantang menuduh kerajaan pimpinan UMNO dan BN di sebalik kontoversi ini untuk menjatuhkan DSAI, lagi sekali rakyat menjadi tidak tenteram dan mula cakap cakap kedai kopi di seluruh malaysia, bagi menyakinkan ini semua adalah kerja jahat UMNO dan BN beliau sudah pun membuat lapuran polis,

Siapakah DATO T???, belum pun 24jam perkara ini berlaku, semuanya dah terjawab. pada ketika arab menulis ini tepat jam kul 8, lantas bergegas tengok buletin utama, nah semua sudah tahu siapa Dato T, dan terus merungkai segala kekusutan, apa lagi DSAI nak cakap, apa lagi DSAI nak temberang, apa lagi DSAI nak bohong, kesnya di mahkamah pun hampir nak selesai, mahkamah mula menerima sample DNA dari tuala good morning. berus gigi dan sebotol air meneral, 
manusia anugerah tuhan ini telah menempah kuburnya sendiri, selamat maju jaya di penjara sungai buluh. rakyat yang masih menyokong dan masih mempercayai perjuangan DSAI harus lah berfikir dan terus berfikir yang selama ini anda semua kena TIPU,

PARTI KEADILAN AKAN BERKUBUR TANPA BATU NESAN.

p/s kekasih awal dan akhir dan pujaan hati ku ialah cik Ummi Halfida begitu konsisten dengan pendedahanya. srikandi7 ini terus menerus mengasak DSAI, kemana kau nak lari wahai anuar, akan ku ganyang kau cukup cukup, itu lah antara kata kata keramat dari wanita pujaan ku..UMMI HAFILDA ....!!! hehehehehhehehehehhehhe


Tuesday, March 22, 2011

Drama tajuk "KONSPIRASI" kebenaran dalam kepalsuan.

Saya mengecam konspirasi terbaru untuk memfitnah dan mengaibkan saya serta keluarga. Visual yang ditayangkan tengahari tadi di Carcossa merupakan satu rekayasa jahat musuh politik yang berhasrat untuk membantutkan kemaraan Pakatan Rakyat.

Kita beri amaran kepada musuh politik Pakatan Rakyat agar hentikan segera politik kotor dan lucah ini. Jangan heret rakyat dan negara ini terjebak ke dalam politik kotor kamu.

Tayangan tengahari tadi kelihatannya dirancang dengan penuh teliti.Rancangan untuk mengadakan tayangan ini juga hanya didedahkan kepada ketua-ketua editor media arus perdana terlebih dahulu. Saya difahamkan acara tadi juga membabitkan ahli pasukan Special Branch (SB).

Fitnah terbaru ini muncul pada ketika pendakwaan fitnah II pasti berkecai dan hampir pasti tewas. Kerana terdesak musuh politik saya terpaksa mereka fitnah baru demi memburukkan serta menjejaskan reputasi saya. Ini juga bertujuan untuk mengalih perhatian rakyat dari isu nasional serta pilihanraya negeri Sarawak. Musuh politik Pakatan Rakyat terdesak untuk lari dari membahaskan rasuah dan kepincangan pentadbiran Taib Mahmud. Maka tidak hairan lah sekiranya sekali lagi musuh politik bertindak menurut warisan politik usang yang jelik.

ANWAR IBRAHIM
KETUA UMUM KEADILAN
KETUA PEMBANGKANG DEWAN RAKYAT MALAYSIA

arab nak kata:, BERANI KERANA BENAR, anda harus menafikan itu bukan anda, segera lah buat laporan polis, jangan cuba mengalih perhatian rakyat dan terus meracuni fikiran rakyat, masalah ini harus diselesaikan oleh Dato Seri Anwar ...Pertama kita ada urusan DNA....Bila Anwar nak bagi sample DNA..?.

mengapa Pakatan rakyat begitu cepat menafikan Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah lelaki dalam rakaman itu sedangkan tidak seorang pun pemimpin mereka telah menonton rakaman itu. Malah pemimpin umno dan barisan nasional sendiri pun tidak pernah mengeluarkan kenyataan orang yang dalam video tu adalah Anwar Ibrahim,

Kenapa rakyat dilibat kan dengan masalah Datuk Seri Anwar Ibrahim ?Ini bukan masalah pertuduhan..tetapi perbuatan..kenapa tak ada orang berani tuduh Nik Aziz...kerana tiada bukti seumpama itu kerana tiada perbuatan sebegitu rupa,

Apa sekalipun jangan kita alpa mengenai DNA Anwar yang seharusnya di berikan kepada pihak Mahkamah bagi menyelesaikan Kes Liwat nya.

JANGAN TAKUT  KALAU TIDAK BERSALAH.



Monday, March 21, 2011

DAP TIDAK TAHU MERHORMATI ORANG ISLAM,


DAP sebagai parti tidak pernah dapat dibenarkan untuk memerintah Malaysia kerana ini parti politik ini adalah prasangka terhadap Islam. Di Malaysia, kerajaan yang berkuasa telah membina gereja, kuil dan masjid dan pada masa yang sama, melindungi gereja ini, kuil dan masjid

DAP dari sudut lain,  stereotaip Islam dan telah mengembangkan sebuah prasangka ekstrim terhadap Islam. Kemajuan Malaysia dari tahun 1957 hingga sekarang adalah dikreditkan ke Islam moderat, dipraktikkan oleh majoriti Muslim di negara ini. pengasas kami, adalah Muslim setia dan mereka examplify standard yang tinggi Muslim moral. Itulah alasan utama mengapa Malaysia begitu berjaya dan telah berkembang dengan pesat bukan pada sumbangan DAP.

Selama 50 tahun terakhir sejarah Malaysia, DAP telah melakukan apa-apa absoluteley. Kredit hanya untuk DAP itu, mereka berjaya dalam menabur benih kebencian di antara pelampau Cina untuk membenci Islam. DAP, whos founding father Lee Kuan Yew, yang secara terbuka menyatakan bahawa Muslim gagal untuk mengintegrasikan kerana mereka menganut prinsip-prinsip Islam.

Video dilampirkan adalah penghargaan Presiden Barrack Hussein Obama untuk Islam dan sumbangan dikaitkan dengan Islam tentang kemajuan dan perkembangan masyarakat moden kita.

DAP berkhutbah slogan kebencian di antara bangsa dengan tidak mengakui Islam di negara ini. Bagaimana parti politik di Malaysia boleh dapat mentadbir negara ini jika mempunyai kebencian berakar mendalam untuk Islam. Malaysia dari semua lapisan masyarakat harus menolak secara terbuka DAP sebagai parti ini hanya akan merobek negara ini, selain daripada kerana mereka tidak menghormati adat dan agama orang Melayu.

Kita tidak boleh lari dari kenyataan bahawa belajar untuk menghormati satu sama lain dan kemampuan untuk membiarkan dan berdampingan satu sama lain adalah satu-satunya penyelesaian untuk setiap kekuatan yang berkuasa di Malaysia. BN adalah koalisi hanya yang mempunyai bahawa kemampuan dan semangat 1 Malaysia, terkandung apa yang diperlukan untuk negara ini untuk bergerak maju.

Harus ada awal baru bagi Malaysia dan awal iaitu: 1 Malaysia.

1Malaysia menekankan perpaduan nasional dan toleransi etnik. 2010 Nilai 1Malaysia sebagaimana disampaikan oleh Perdana Menteri kita adalah ketekunan, budaya unggul, penerimaan, kesetiaan, pendidikan, kerendahan hati, integriti, dan meritokrasi.

Sebagai perbandingan kita memiliki Malaysia Malaysia dijunjung tinggi oleh DAP yang sebenarnya di buat oleh Lee Kuan Yew untuk meminggirkan orang Melayu kerana ia berjaya lakukan di Singapura.

Ungkapan "Malaysia Malaysia" pada awalnya digunakan pada awal tahun 1960 sebagai moto rally Dewan Solidaritas Malaysia, suatu gabungan dari parti politik ditubuhkan untuk menentang Perkara 53 Perlembagaan Malaysia.

Ideologi DAP adalah untuk mencabar hak-hak Melayu dan bukan untuk memberikan pertimbangan khusus untuk Melayu yang merupakan penduduk asli Malaysia. Cina dan India yang dibawa oleh Inggeris tetapi keluar Melayu pertimbangan kerana menerima China berhijrah dan India dan memberi mereka kewarganegaraan penuh. Pengasas kami berjanji untuk menghormati hak-hak istimewa orang Melayu pada gilirannya untuk menjadi warga negara yang diberikan kepada non Melayu. Malaysia milik Pemerintah Melayu dan para penguasa adalah penjaga hak-hak Melayu di negara ini. Itulah alasan utama, mengapa Sultan Melayu dan Raja masih memainkan peranan dalam kerajaan kita sebagai ketua negara dan merupakan sebahagian daripada parlimen. Untuk pertanyaan itu adalah untuk menunjukkan hormat yang optimum bagi Penguasa Melayu serta tidak menghormati perlembagaan yang telah diluluskan oleh pengasas kami dan tidak menghormati dijanjikan dibuat oleh para pendahulu kita.

DAP tidak sesuai untuk memerintah negara  Malaysia kerana mereka tidak menunjukkan rasa hormat kepada orang Melayu, Penguasa Melayu serta orang Melayu secara keseluruhan dan Islam.

Lim Guan Eng adalah Ketua Menteri pertama untuk menerima peti mati dan untuk Cina yang merupakan SOOI nyata .... kutukan. dan DAP memang dikutuk dan koalisi Pakatan Rakyat kerana itu dikutuk juga dan sebagai akibat daripada itu, PR dengan sendirinya akan hancur. Itu adalah sebuah ramalan.

UNTUK DAP. Dengar Ucapan Presiden Barack Obama di atas. 

Untuk seluruh Malaysia ... 1Malaysia. Singkirkan Pakatan Rakyat pada PRU 13 ...



Friday, March 18, 2011

ANDA ADA HANYA 60 SAAT,

Nampaknya masa untuk ANwar meliwat rakyat akan berahkir, DNA...!!!!! DNA..!!!! DNA !!! sering menghantui mimpi buruk ANwar Ibrahim, Rakyat terus didalam kegelisahan bilamana peristiwa ini terjadi lagi, masih ingat tak lagi sejarah REFORMASI, politik Malaysia ketika itu menjadi kucar kacir, hanya kerana seorang manusia Anwar Ibrahim,

Tahun 2011, kita mengalami keadaan yang lebih kurang sama saja skripnya, Orang yang kena tuduh buat hal lagi, rakyat mendesak supaya Anwar Ibrahim memberi DNA, jika dia berada di pihak yang benar, yang paling menarik pulak tidak pernah terjadi dalam sejarah OKT ( orang yang kena tuduh) pergi merata pelusuk negeri, daerah dan kampung kampung di atas platform politik bercerita kepada rakyat yang dia tak bersalah, ini semua konspirasi politik untuk menjatuhkan dia, podahhhhhhhhhhhhhhhh!!!!

orang yang kena tuduh takut kepada kebenaran, sepatutnya orang kena tuduh kena memberi bahan bukti bagi membebaskan dia tidak bersalah, apa yang arab tengok sekarang ini orang yg kena tuduh bebas sewenang wenangnya memberi kenyataan dan kaitkan orang lain yang tidak ada kena mengena dalam kes mahkamah, konspirasi politik lah arab nak kata kepala hotak hang lah, betoi jugak apa yang wan azizah kata, anwar ibrahim adalah anugerah Allah, arab nak cakap. Allah tidak zalim kepada umatNya dengan menganugerah manusia durjana kepada umatNya, 
rakyat tidak pernah meminta orang kena tuduh untuk menyerah DNA, tapi rakyat mendesak orang kena tuduh supaya memberi sample DNA, kepada Ketua  AMK negeri pulau pinang saudara Amir, jangan menjadi bodoh dan bangang, kerana nak pertahankan apa yang ketua hang buat sanggup mengeluarkan kenyataan bodoh. rakyat tidak ada hak untuk meminta sample DNA. itu urusan tugas polis dan mahkamah, kata sdr Amir dalam sebuah tabloid baru2 ini.

orang kena tuduh jangan nak menyukarkan keadaan yang sememangnya mudah untuk diselesaikan, dia berceramah tentang keadilan dan menuduh kerajaan tidak adil kepada rakyat,kenapa perlu takut jika dia tidak buat perkara itu, dia lupa kah di manakah keadilan bagi saiful bukhari, si saiful kena liwat menuntut keadilan, kenapa payah sangat nak buktikan.... keadilan apa kah ini ...keadilan taik kucing hang lah. jangan main politik sangat, sehinggakan rakyat terheret sama dengan kancah permainan ini, ANDA ADA HANYA 60 SAAT. GAME IS OVER.

DNAAAAAAAAAAAA...DDNAAAAAAAAAAAAAAAA DNAAAAAAAAAAAAAA.... dengar lah suara keramat itu wahai anuar ibrahim, ingat lah sesungguhnya penjara sungai buluh sudah dekat dengan kamu. muakakakakakakakakakaakaka

Monday, March 7, 2011

DAP Penang jual orang melayu seduit sekupang ja...!!!!

Sabtu depan Kerajaan Kafir DAP menganjurkan konsert Ning Baizura di PISA. Yg menariknya para pengunjung diminta membawa bersama kad pengenalan kerana DK difahamkan Kerajaan Kafir DAP akan membuka kaunter pendaftaran pemilih. Maka akan ramailah generasi muda Melayu yg hadir dan seterusnya mendaftar pemilih di kaunter2 DAP.

DK turut dimaklumkan bayaran kepada Ning Baizura adalah RM45,000. Begitu mudah Kerajaan Kafir DAP membazirkan wang rakyat. EXCO bertanggungjawab mengepalai penganjuran konsert ini ilah YB Abdul Malik Kassim selaku EXCO Agama...

Begitu mudah Kafir DAP membazirkan wang rakyat, memperkotak-katikkan Exco Agama, mempersendakan Islam dan merosakkan akhlak pemuda-pemudi Melayu..

Tok-tok Lebai PAS, hangpa tau tak apa yg dok berlaku ni??? Jangan terus hidup dan berjuang dalam KEMUNAFIKKKAN....

terima kasih kepada : facebook Datuk Keramat.

arab nak kata : orang pas memang dok kena jual seduit sekupang je ngan DAP. 

Sunday, March 6, 2011

Live keputusan PRK di kerdau

aku mendapat maklumat kubu kuat pas di kerdau Desa Murni telah kalah teruk, mengikut kiraan undi sekarang ini BN mendahului majority 3000.

kita masih menunggu keputusan di tempat lain dan merlimau. 

Penentu Kemenangan dan Masa Depan di Tangan Anda, Undi lah Calon Barisan Nasional

pilihan rakyat mesti tepat demi masa depan anak cucu. Pegangan dan undi kita jangan ditukar dengan manis kata yang manis di bibir tetapi beracun pada akhirnya. Satu undi sangat berharga kerana jatuh dan bangun sebuah negeri atau negara mungkin disebabkan satu undi kita sebagai rakyat Malaysia.

arab kat sini nak bagi satu video clip khas untuk pengundi2 di Merlimau, dengar lah dan semoga kita berjumpa lagi.

Berani Sungguh Wanita Bernama Ummi Hafida..!!!!


(Video dari youtube blogger parpukari)


(video dari agendaily)



Pendedahan demi pendedahan telah berlaku, pembongkaran telah pun terbongkar, Siapa wanita ini ??? dia hanyalah rakyat biasa, wanita biasa yang punya hati dan perasaan, terhanyut jiwa ini.....terjatuh di hati nya, tidak salah rasanya, andai ku memuja, anggun di wajah mu, kerna hati ini dah tertawan,

Aku cukup kagum dengan keberanian wanita ini, berani berhadapan untuk mengatakan yang benar, pahit untuk di telan tapi kerana terpaksa ku telan jua,  

Dimanakah pemimpin UMNO ketika ini,  di manakah ketua ketua umno bahagian. di manakah ketua2 pemuda umno bahagian. dimanakah ketua2 puteri umno bahagian, di manakah ketua2 wanita umno bahagian ketika wanita ini mengerakkan seluruh tenaga dan jiwa raganya demi memperjuangkan atas nama kebenaran, 

aku terkejut bilamana aku membuat tour pergi jumpa kawan kawan dengan menunjukkan dua video ummi, mereka berkata, " buat apa lah dok pi cerita dan aibkan orang, dok diam diam je lah " itu lah jawapan kawan kawan aku di dalam umno, aku terus mengherdik,  kenapa, hangpa takut ka, sepatutnya ini lah peluang untuk kita mendedahkan siapa anwar al juburi, hangpa nie orang umno memang tak pandai lah untuk mengambil peluang, 

Bayangkan lah dari ahli umno biasa pun dah takut. ini kan pulak di pihak atasan yang duduk di atas kerusi majlis tertinggi, semuanya cakap pandai. hanya berani cakap antara sesama sendiri saja. buat apa yang nak berceramah di kedai kopi yang dengar pun dua tiga kerat saja dan tentu kalu kerat 18 pun akan tetap undi UMNO dan BN. kalau benar2 nak memperjuangkan UMNO demi Agama, Bangsa dan Negara jadi lah seperti wanita yg bernama UMMI ,

arab nak kata: I LOVE YOU UMMI..!!!!!

p/s : ambil lah iniasitif dengan menyebarkan video ini kepada rakyat, burn dalam bentuk cd, bagilah kepada setiap ketua2 umno cawangan, dan ketua2 umno cawangan buat lah satu majlis ceramah di dalam kelompok kecil dan mainkan lah video ini,

kami nie bloggers-bloggers dah bagi peluru, bagi senapang  pi lah tembak, tak kan itu pun kami nak kena ajar kot..!!!!,

Saturday, March 5, 2011

Kenapa lah Allah jadi kan dia manusia....kang lebih baik menjadi binatang.

video

pertama sekali aku nak ucap terima kasih kepada video clip ini kerana mendedahkan betapa hina nya calon Pas mengambil kesempatan, 

video dari facebook generasi pejuang bangsa
Related Posts with Thumbnails